Persoane interesate

vineri, 16 decembrie 2011

Capitolul 3

Dpdv Bella :

Eram un vampir ! Trebuia sa ma obisnuiesc cu asta . Au trecut deja cateva zile de cand m-am trezit in acea cabana , alaturi de bunul meu prieten Jacob . Am aflat si prin cate a trebuit sa treaca pt a ma salva , si la tot ce a renuntat . Chiar daca mi-a spus ca nu conteaza asta , eu stiu ca i-a fost foarte greu  sa-si abandoneze familia . Intre timp , am aflat ca e si varcolac . Ar trebui sa fiu surprinsa ca exista Varcolaci ? Da .... sigur ! Acum ceva timp , ma intalneam cu un vampir . Ce ar trebui sa ma mai surprinda ?
   Dar sa revenim . Unde eram ? A ...da ! La Jacob . A ramas alaturi de mine si desi nu avea habar de nimic in legatura cu viata vampirilor , a reusit sa ma ajute . Mai intai , am fost la vanatoare de pume ! A fost cel mai distractiv lucru pe care l-am facut . Dar fata lui Jake , atunci cand m-a vazut sfasiindu-i gatul pumei , era de nepretuit ! Era frica , uimire , poate putin mandru de mine , insa tot a ramas acolo , langa mine . Desi era constient , ca , daca am ucis o puma atat de usor , puteam sa il distrug  si pe el , nu m-a lasat . Stia ca il iubeam mai presus decat orice , chiar daca doar ca pe un frate .
   Doar el imi mai ramasese . Il mai aveam pe Charlie , insa stiam ca nu voi avea voie sa ma aproprii de oameni pt cativa ani buni .Si , in plus , nu pot sa apar la usa lui , dintr-o data si sa-i spun " Buna tata ! Cum o mai duci ? Eu sunt bine , am devenit vampir , dupa cum se vede . "

    Seara , era alta poveste . Jacob se culca , fiindca el nu era vampir , in timp ce eu , ma urcam pe acoperisul cabanei , uitandu-ma la stele , si lasandu-mi imaginatia , sa zboare la ....iubirea mea . Edward . Oare ce face acum ? Si unde o fi ? Tot timpul ma gandeam la el . Imi era ata de dor de el .... De saruturile lui , de pielea lui rece ca marmura , de vorbele dulci , de parul lui dezordonat de culoarea bronzului ...... imi era dor de tot .
Il vroiam atat de mult , sa fie aici langa mine , sa imi spuna ce sa fac , sa ma ajute ,.... "O-o ...rasare soarele ! Cred ca Jake se va trezi in orice clipa . Mai bine ma intorc in cabana ."
Cand am intrat pe usa , Jacob tocmai se trezise :
-Neata somnorosule ! Mai poti dormi ? l-am tachinat eu .
-Scuza-ma ca nu pot sta treaz non-stop ca unii ! spuse el , facand aluzie la mine , zambindu-mi frumos .
- Mergem la vanatoare azi ? am spus eu . Sau mai trebuie sa te astept pana ai sa te trezesti de-a binelea ? am intrebat .
- Bine , bine , mergem ! spuse el si ma urma .
-Ne intrecem ? am intrebat zambind .
- Nup ! Nu vreau sa te fac sa plangi , spuse Jake .
- O ...tu nu ai spus asta ! am spus ofensata . Zi mai bine ca ti-e frica de faptul ca o fata o sa te invinga ! am spus eu .
- Da ...sigur ! De parca asta s-ar intampla vreodata ! spuse el , dandu-si ochii peste cap .
- Dar s-a intamplat ! Cam de fiecare data ! am spus eu revoltata .
-Asta pt ca  te-am lasat eu sa castigi , spuse el .
- Da .... siiiigur . Spune mai bine ca ti-e frica sa nu fii umilit , si voi intelege .
- O,..tu ..... S-a facut ! Cine ajunge primul la poalele muntelui , castiga , spuse el .
- Bine ! spun eu .
-Bine ! spuse el .
- Pe locuri...fiti gata ...hei !am spus eu , cand Jake , deja se transformase in lup si alerga de mama focului ! Nu-i corect ,. trisezi ! am strigat  eu revoltata , si am inceput sa alerg dupa el .
Alergam repede , ca vantul si eram sigura ca lasam multe distrugeri in urma mea , insa vroiam sa-l ajung pe trisorul ala , cand , deodata m-a izbit un miros . era dulce , si ... venea din vest . Ma atragea atat de tare , iar eu nu puteam sa-i rezist . Am abandonat cursa , si am luat-o in directia aceea .
    Mirosea atat de bine , iar gatul a inceput sa ma usture de durere . L-am auzit pe Jake in spatele meu , si stiam ca vrea sa ma ajunga , sa ma opreasca . Asa ca am alergat si mai tare .
Pana la urma , Jacob a ramas cu mult in urma mea .
  Eu mi-am continuat drumul pana cand , in fata mea , am zarit un om . Era o fetita de vreo 7-8 ani si se uita speriata imprejurul ei . Nu-mi venea sa cred . Dupa atata timp , am vazut si eu un om . Plangea , si era speriata . Probabil se pierdu-se de mama ei .
   Vantul si-a schimbat directita , iar mirosul ei ma lovi din nou . La fel si durerea din gat . Am incercat sa inghit veninul , si sa ma indepartez . Nu puteam omora un om . Mai ales o fetita inocenta . Insa mirosul dulce al sangelui ei ma chema spre ea . Picioarele nu mai vroiau sa asculte si se indreptau singure spre fetita . Ma apropiam din ce in ce mai mult de ea , pana cand m-am trezit fata in fata cu fetita .
  Era foarte frumoasa . Era bruneta , avea parul lung , si niste ochi imensi ciocolatii . Imi ...imi amintea de .... mine , cand eram om .

Ea s-a uitat la mine , si a facut ochii mari .
-Tu cine esti ? intreba ea speriata .
- Buna ! Eu sunt Bella . Pe tine cum te cheama ? am spus eu asezandu-ma in genunchi , pt a o putea vedea mai bine .
- Renesme ..... Tu ...
- Ce ? am intrebat eu . Oare aveam ochii rosii , sau o speria fata mea alba .
- Esti o printesa ? intreba ea deodata .
Eu am facut ochii mari de uimire . " Printesa ? Probabil , doar pt tata ! " mi-am spus in gand si am zambit la amintirea lui .
- Sunt la fel de printesa pe cat esti si tu , i-am spus .
- Dar ... esti frumoasa ! a spus ea .
- La fel si tu , am spus zambind . Ce faci aici , in padure singura ? am intrebat-o .
- M-am pierdut de mama , spuse ea , incepand din nou sa planga .
- O ... , nu plange ! Te voi ajuta eu sa o gasesti ! am spus .
- Serios ? intreba ea , stergandu-si lacrimile .
- Sigur ! am spus eu zambind .
Atunci , ea m-a luat in brate . Am imbratisat-o si eu cat de delicat am putut , deoarece nu vroiam sa o zdrobesc . Melancolia m-a cuprins , gandindu-ma ca eu nu voi avea niciodata o fiica ca ea . Nu voi putea niciodata sa-mi intemeiez o familie . Mi-am lasat capul pe umarul ei micut , iar ochii ma usturau , desi nici o lacrima nu curgea .
  Mirosul de caine ud , m-a trezit la realitate . Era Jake , si aproape ca ajunsese langa mine , cand m-am intors , inca imbratisand fetita .
- Bella , nu ! striga el , iesind dintre copaci .
Eu m-am ridicat in picioare sa ma uit la el . Se pare ca fetita s-a speriat de vocea lui , dar si de dimensiunile lui , deoarece s-a ascuns dupa mine strangandu-ma de un picior .
- Linisteste-te Jake ! Nu am facut nimic rau ! Si nu mai tipa ca o sperii pe Renesme ! am spus eu .
- Ce ? intreaba el mirat . Ai rezistat mirosului ? intreaba el mirat .
Atunci mi-am dat seama , ca atunci cand i-am vazut ochii fetitei , nici nu am mai simtit arsura din gat , si nici mirosul sangelui ei .
M-am uitat in spatele meu , la fetita speriata care atarna de piciorul meu .
- E in regula ! am spus pe un glas linistitor . E un prieten , nu trebuie sa-ti fie frica .
Si atunci mi-a dat drumul si a iesit din spatele meu . Dar cand Jake a vazut-o , pur si simplu a incremenit .
- Jake ? Jake ? Ce ai patit , am intrebat . Esti bine ? am intrebat din nou , insa nu am primit nici un raspuns . El doar se holba la fetita . Ce era in neregula cu el ?



Dpdv Jacob :

Faceam o intrecere cu Bella , insa eu am luat-o inainte . Am auzit-o din urma ca m-a facut trisor , insa eu am zambit si am alergat mai departe . O auzeam in spatele meu , incercand sa ma ajunga , insa eu alergam cu toate fortele mele . Deodata , am realizat ca se oprise si apoi , o luase spre vest . Ce se intamplase ? M-am dus dupa ea , si am zarit-o alergand foarte tare . Atunci ma lovit mirosul de om . Dar ce sa caute un om in mijlocul pustietatii ? Oricum , nu o pot lasa sa-l omoare . Daca afla haita , ma va omora , si o va omora si pe ea . Trebuia sa o opresc . Am promis ca voi avea grija de ea .
   Am inceput sa alerg mai repede , si simteam ca o ajung , insa ea alerga si mai repede . Ea era vampir , eu doar un biet varcolac . Nu ma puteam compara cu forta ei , si in plus , am inceput sa obosesc . Dupa inca cativa metri , am cazut lat . M-am transformat in om . Nu mai puteam sa fac nici macar un pas . Insa nu vroiam ca Bella sa moara .  Cu toate puterile pe care le mai aveam , am inceput sa merg . Am mers foarte putin . Nici  nu imi dadusem seama cat de aproape eram . Atunci am zarit-o . Tinea in mainile sale corpul unei fetite , iar capul ei , probabil era lipit de gatul ei micut . Nu o puteam lasa sa faca asta .
Am alergat cat de repede am putut si am strigat sa se opreasca , sperand ca nu va fi prea tarziu . Si nu era . Nu stiu prin ce minune , Bella s-a putut abtine , si nu o omorase pe fetita .
  Insa in clipa in care  de dupa Bella am zarit chipul acela angelic ... pur si simplu am incremenit . Parca toata lumea mea gravita in jurul ei . Sam imi spuse de multe ori despre sufletele pereche , insa eu nu stiam ce sa cred . La un moment dat am crezut ca Bella era sufletul meu pereche , doarece o iubeam nespus , insa Sam mi-a spus ca nu e acelasi lucru . Acum intelegeam despre ce vorbea . Nu ca eram ca vreun pedofil sau ceva asemanator . Doar ca ...simteam nevoia sa o apar , sa o protejez . Ca un frate mai mare , sau poate chiar ca un tata . Genul acela de iubire .
   Iar eu ma tot holbam la acea fiinta uimitoare , si o auzeam pe Bella cum striga la mine , doar ca prin vis . Tot ce putem face era doar sa ma uit la fetita din fata mea .

____________________________________________________

Hei ! Deci , imi pare rau sa va dezamagesc cu un capitol atat de scurt . Doar ca ... am simtit ca aici trebuia sa ma opresc . Iar partea cu intoarcerea in timp , va veni abia peste vreo 2 capitole , sau poate unul mai lung , de fapt nu-mi mai fac atatea planuri ca tiganul si ... ce va fi , va fi .
  
     Astept commenturi ! Nu uitati ca parerea voastra conteaza foarte mult pt  mine !
Pupici , si .... See you next time !

4 comentarii:

dya spunea...

Super capitolul!Astept next:X

KittygoesFoxy spunea...

Ti-a iesit bine, bai:) Foarte misto partea cu fetita. Nu stiu daca m-as fi gandt in acest fel la intalnirea dintre Bella si Renesmee. Eti originala, si aste e super. Keep going!

fantazy spunea...

este super imo place ideia
si este destul de interesant

Law spunea...

stau ca pe jar..de abia astept urmatorul capitol:D

Melodia saptamanii