Persoane interesate

joi, 12 aprilie 2012

Poezii noi !!!!

Hei lume ! Nu-i asa ca va era dor de cateva poezii noi . Creatie a la Stephany :)) Bine , stiu ca nu multa lume apreciaza poezia , dar macar prefaceti-va !!!!
  Stiu ca-s un dezastru la scriz poezii , insa incerc si eu :D Ma gandesc ca ... tot exersand , poate reusesc si eu sa ma prind de schema si sa ma perfectionez , facand poezii mai acatarea . Cum face Adriana , spre exemplu , si pe care o admir foarte mult si vreau sa ajung la fel de buna ca si ea . Sa nu ma dati de gol , ok ?
   Astazi nu mai mult , nici mai putin de 7 poezii . Cica s-ar zice ca 7 e nr meu norocos :))
Bine , va las sa cititi si sa stiti ca la poezii nu ma astept sa comentati . Puteti sa va pastrati comm-urile pentru capitolele ce vor urma :D Poate si un one-shot . Cine stie ce va rezerva Stephany :D Ah , da ... eu stiu !!! :))



                                                   Cantecul iubirii


 Pe portativul iubirii ,
Tobosarul bate .
Puterea stralucirii
Pieptul mi-l razbate .

Note argintii
Plutesc in jurul lui .
Furia-i a gandirii
Caci iubire nu-i .

Do, mi sol ,
Imi rasuna in timpane
Cantecul domol ,
Se-nalta catre soare .

Ajunga-ti portativ nebun !
Ce suflete ranite-aduni .
Ajunga-ti cate ai cules
Inimi ce n-ai inteles .

Cheia sol , de sus priveste ,
Cu ale ei note se madreste .
Cum le-a instruit si indrumat
"Cantecul iubirii " au format .

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii