Persoane interesate

joi, 27 octombrie 2011

Dragi cititori !

Stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat , si imi pare rau , dar chiar nu prea am mai avut timp . Despre fic , va trebui sa mai asteptati putin . Poate ca voi mai face o postare sambata despre asta . Nu stiu exact . Chestia este ca nu mi-a venit inspiratia inca , asa ca ... nu va promit nimic .
Dar azi , daca tot se aproprie Halloweenul , am compus si o poezioara ! Nu e chiar cine stie ce , dar e a mea , si m-am gandit sa o impartasesc cu voi !

Pana atunci ,va las cu o melodie care imi place mult si care e in spiritul acestei sarbatori :



                                      Happy Halloween !      

E Halloween ,
Octombrie a sosit ,
Spiritele rele
Vor aparea si ele .                                                     


   Ne vor blestema ,
   Si ne vor speria ,
   Se vor lua de noi ,
   Vrajitoare sau strigoi .

                                              
        Un pret mic ce il platesti ,
    De vrei sa asculti povesti ,
    Fiindca devin adevarate .
   De te sperie de moarte .                                                

Schelete si stafii ,
Chiar si mortii-vii ,
Strazile vor bantui ,
Se vor lua si de copii .                                   


    Ai grija cu cine vorbesti ,
Sa nu cumva sa o patesti .
Fiindca monstii ne pandesc ,
Sa ne sperie doresc .


Buhuhu !!! Stafia ne ataca ,
Fugiti cu totii din calea ei .
Caci e una din ai-adevarata
I-ati dulciurile si pleaca .                             


   Bostani si lilieci ,  
Toti ne pandesc de-afara .
Malefici sunt ei toti ,
Dar noi suntem mai hoti .


           Pe la case colindam ,
Bombonele capatam ,
In monstii ne-am costumat
Si grupuri noi am format .


Suntem echipa de anihilare .                 
Pe monstrii nu-i lasam in picioare
Noi ii vanam pe toti odata ,
Si asta e treaba noastra toata .


  Acum ca Halloweenul a trecut ,
Si toti monstrii s-au pierdut ,
Misiunea noastra s-ancheiat ,
Si acasa am plecat !                       



_________________________


Sper ca v-a placut poezioara mea , si v-a ajutat sa intrati in spiritul sarbatorii de Halloween ! Pana data viitoare ....aveti grija la monstri :D :D :D Pwpici ! 

3 comentarii:

emma spunea...

foarte fain si nostim :)) am intrat deja in spiritul Halloween :) Mersi :*
spor la scris in continuare. e foarte fain:)

♥MIM spunea...

Nice:* Mi'e dor de tine scumpo>:D<

Stephany spunea...

Si mie de tn . Dar cu scoala asta...

Melodia saptamanii