Persoane interesate

duminică, 25 decembrie 2011

O , moarte dulce moarte !

Buna ! Nu stiu ce a fost cu mine aseara , dar am reusit sa scriu numai poezii despre moarte :)
  ___________________________________________________

O , moarte dulce moarte
Ce vii la noi sa ne seduci
Sa ne-ndragostim de tine
Ne spui numai vorbe dulci .

   Ne-ndemni sa te urmam
   In al tau abis de smoala
   In chinuri tu ne-ademenesti ,
   Caci dragostea ta i-o boala .


Pericolul ne-a atras
Si in iad am sfarsit
Totul a fost un popas
Spre groaznicul infinit .

   Spre iad ne-am avantat
   Caci de moarte n-am scapat .
   Ne-a ademenit
   Si nu ne-am mai oprit .

Deci ai grija
De cine-ai sa te-ndragostesti
Caci nici nu stii cum o patesti
Si in iad ai sa sfarsesti .

__________________________________

Da .......stiu ca nu a fost foarte reusita  poezia , dar puteti sa-mi spune-ti asta oricum :)

2 comentarii:

dya spunea...

Super!Poeziile tale sunt fantastice!:*

Anonim spunea...

scumpa, ce poezie frumoasa, si sumbra... misterioasa. da, dragostea e o boala, dar e de multe ori un inceput, nu un sfarsit, deci, nu ma mai speria cu teme din astea...morbide :)) :*:*:*:* >:D< ai grija de tine si spor la scris :*

Melodia saptamanii