Persoane interesate

joi, 25 august 2011

Povestirile unei Tinere - Epilog

Dragi cititori , iata ca a venit ziua in care trebuie sa ne luam adio de la acest fic . Stiu ca  multumirile se pun la sfarsitul ficului , dar as vrea sa va multumec doar voua , cititorii mei , ca mi-ati citit ficul , si care mi-ati dat sfaturi si m-ati incurajat sa continui sa scriu . Gata ! Mi-am promis ca nu voi fi o plangacioasa si o melancolica , asa ca va las sa cititi epilogul .  Pupici ,    Stephany :-*


____________________________________________________


    Au trecut deja 2 luni de cand cele doua gasti s-au luptat . Jacob , a plecat inapoi acasa , dupa ce a fost externat din spital . Nu l-a reclamat pe Edward la politie . Pe nimeni de fapt . Iar politistii nu s-au mai chinuit sa afle ce s-a intamplat . Dar eu cred ca lui Jake ii era frica sa nu-l reclam si eu pentru viol . Mai ales ca Charlie e politist .
     Acum totul e linistit . Eu am ramas impreuna cu Edward , Alice era cu Jasper , toti eram prieteni din nou . Dar cel mai important lucru , este ca Edward si Jasper erau din nou ca niste frati .
     Bineinteles ca dupa Balul Iernii , si dupa bataia dintre gasti , a venit si Craciunul .
     De Ajun , eu si Jasper am fost invitati sa ramanem la familia Cullen . Sotii Cullen , erau niste persoane foarte dragute .
     Dupa ce am stat seara pana tarziu sa ne uitam la niste filme in spiritul sarbatorii de Craciun , a urmat o bataie cu perne .  In toata sufrageria erau numai pene care zburau prin incapere . Atunci , Edward a facut publica relatia noastra , cu un sarut , de fata cu toti .    La fel au facu si Jasper cu Alice , iar in clipa urmatoare , toate 3 cuplurile se sarutau . Dar apoi , din capatul scarilor , parintii lui Edward ne-au intrerupt . Nu au spus nimic de faptul ca ne sarutam , insa s-au cam suparat pentru dezastrul alb pe care l-am facut in toata camera .
     Partea buna , e ca sotii Cullen , sunt niste persoane super dragute si nu ne-au dat afara din casa lor . Ne-au pus doar sa facem curat .
    Asta s-a dovedit a fi la fel de distractiv ca si bataia cu perne . Emmet a dat drumul la muzica . Jingle Bell Rock rasuna in toata sufrageria si toti am inceput sa cantam , sa radem si sa dansam cu " instrumentele " de facut curat .
    Intr-o ora , sufrageria era luna . Apoi , noi fetele ne-am retras la Alice in camera sa mai vorbim , in timp ce baietii , au plecat in camera la Edward .
    Pe la vreo 3 noaptea , ne-am hotarat sa nu-l mai asteptam pe Mos Craciun si ne-am pus la culcare . Am adormit toate 3 bustean . Dimineata , da de unde dimineata , ca era vreo 12 ceasul , dupa  noaptea trecuta , cred si eu ca am dormit atat .
    Ne-am hotarat sa ne despartim de patul moale si cald , si sa coboram sa luam si noi micul-dejun . Se pare ca nici baietii nu s-au culcat mai devreme ca noi . Si ei erau pe jumatate adormiti , si cu cate o cana de cafea in mana .
   Esme , sotia lui Carlisle , de-a pregatit si noua micul-dejun . Apoi , eu si Jasper a trebuit sa plecam .
   Acasa , tata si Lauren ne asteptau in sufragerie , cu cadourile sub brad .
    De parca mai eram copii mici sa credem in Mos Craciun . Oricum , nu am mai indraznit sa comentam nimic , si doar am luat cadourile .
    Jasper primise un ceas din aur alb si un nou iphone . Era foarte incantat .
  Eu am primit 2 cutiute . In pima era un colier tot din aur alb , cu un pandantiv in forma de inima , albastru . Era superb ! 
                                                                                                        
 In cealalta cutiuta nu era decat o cheie .
- Sa o stapanesti sanatoasa , imi spuse Lauren zambind .
- Ce vrei sa spui ? intreb eu .
- Vino . Cealalta parte a cadoului tau e afara , spuse tata .
   Am iesit toti patru afara , si ce sa vezi . O masina rosie se afla chiar in fata casei .
- Mi-ati luat o masina ? intreb eu entuziasmata .
- Pai m-am gandit ca ai vrea si tu una , spuse tata zambind .
- Multumesc , multumesc mult , spun eu fericita imbratisandu-l pe tata si pe Lauren .
                                         
  Apoi , seara a fost randul nostru sa fim gazde . Toata familia Cullen , inclusiv Rosalie a fost invitata la cina .
  Iar dupa cina , am ascultat colinde si am stat la povesti .
   Totul a fost minunat .

           ****        

 Acum eram in ultimul an de liceu . Parca nimic nu se schimbase . Cu exceptia unui singur lucru . Tata si Lauren se casatoreau in sfarsit . Cu totii erau foarte emotionati . Mai ales Lauren , care a plans de vreo 2 ori pana acum . Chiar daca atat pentru tata , cat si pentru Lauren era a doua oara cand se casatoreau , tot aveau foarte mari emotii .
    Eu , Alice si Rose  am fost Donisoarele de onoare iar Edward , Jasper si Emmet , au fost Cavalerii .
  Esme si Carlisle , le-au fost nasi .
 Petrecerea a fost superba .
 Alice si-a bagat putin nasul inca de cand a aflat de nunta . A insistat sa se ocupe ea de tot ce tinea de petrecere , inclusiv de rochiile noastre . Dar a meritat . Totul arata fantastic .
     Mai ales rochiile  .

 Rochia lui Lauren :
              

  Rochia Bellei :
                 

Rochia lui Alice :

 

Rochia lui Rosalie :

   

Rochia lui Esme :

    

- Si deci , Bella , .. spuse Edward in timp ce dansam pe o melodie lenta .
- Da ... spun eu leganandu-ma in bratele lui .
- Cum te simti acum ca toate merg bine ?
- Ma simt implinita , spun eu dupa ce am facut o pirueta si am ajuns din nou in bratele lui Edward .
- Da ?
- Da . Ce mi-as mai putea dori de la viata ?  Am o familie fericita , am prietenii alaturi de mine , un iubit grozav ... spun eu razand .
- Da ? Si e frumos iubitul ala al tau ? intreaba Edward .
- Cel mai frumos , raspund eu .
- Si destept ? intreaba el .
- Ei ... asta nu mai conteaza , spun eu incepand sa rad .
  Amandoi ram inceput sa radem si apoi ne-am sarutat .
 Dupa petrecere , tata si Lauren au plecat in luna de miere , la Roma . Acesta fiind un cadou din partea familiei Cullen .
  Eu si Jasper eram cei mai fericiti gandindu-ne ca vom avea o luna de zile la dispozitie , fara sa ne spuna nimeni ce sa facem . Dar fericirea noastra nu a durat prea mult , fiindca Carlisle si Esme s-au oferit sa aiba grija de noi cat lipsesc ai nostri . Oricum , ne-am distrat de minune .
    Acum era deja vara . Am terminat liceul , si urma sa merg la facultate . Sau mai bine spus sa mergem . Edward , Alice si Jasper vor merge cu mine . Bine ca Emmet si Rosalie erau deja , fiindca erau cu 2 ani mai mari ca mine  .
                     *****                             
      Intr-o zi , Edward a insistat sa merg cu el undeva .
- Unde mergem ? intreb eu .
- Ai sa vezi cand vom ajunge , raspunse Edward .
- Hai , te rog spune-mi !
- Nu pot sa-ti spun . E o surpriza .
- Macar un indiciu, spun eu .
- Un indiciu , spui ? intreaba el
- Da .
 Atunci se apleca si ma saruta .
- Asta e singurul indiciu pe care il primesti , spuse el zambind strengareste .
 Asta a fost tot ce a vrut sa-mi spuna . Nu am putut scoate nimic de la el . Am mers cu masina ceva timp , iar apoi a oprit la marginea unei paduri .
- Am ajuns ? intreb eu .
- Aproape . De aici va trebui sa o luam pe jos , spuse el .
 Am mers prin padure cateva minute , pana am ajuns la o poenita . Era superba . Plina de flori albe si albastre .
- Waw ! spun eu intrand in poenita .
- Iti place ? intreaba Edward .
- E superba ! spun eu .
 Ne-am asezat amandoi jos , inconjurati de sutele de flori .
      
- Deci , de ce era asa un secret ?
- De fapt nu asta e secretul , spune el .
Eu ma uitam la el neintelegand ce vrea sa spuna .
 Atunci el scoase din buzunar o cutiuta si o deschise . Inauntru se afla un inel superb .
                                                            
- Bella Swan . Vrei sa fii sotia mea ? ma intreaba Edward privindu-ma cu dragoste .
Eu am ramas uimita , uitandu-ma cand la el , cand la inel ,
- Si apoi ce ai raspuns mami ? intreaba Renesme .
- A spus ca nu si-ar dori nimic mai mult pe lumea asta , interveni Edward .
- Waw ! Ce poveste frumoasa , spuse ea . Mami , tati ? Voi v-ati iubit mult ? intreaba ea .
- Inca ne mai iubim , raspund eu .
- Si ne vom iubi , pana la danci batranati , completa Edward . Dupa care ma saruta .
                                            


                          THE END                                



__________________________________________________________________________

Asta a fost tot . Sper ca va placut fan ficul meu , si pentru ultima data .... Va rog sa-mi lasati un comentariu . Pupici .       Stephany !

14 comentarii:

Anonim spunea...

superb ce pot sa zic
m+am apucat sa plang
esti ff tare
sfarsitul e minunat
sincer nici nu stiu cum o sa suport sa stau seara fara sa citesc inca un capitol
ficul asta clar e printre preferatele mele
sper sa mai scri ficuri twilight
multumesc pt o poveste minunata
PS:vestimentatile sunt superbe
iar de colierul cu pandantiv si inelul de logodna nu mai am ce sa zic
multi pupici

experimentul2011 spunea...

Felicitari, ti-a reusit o istorie frumoasa. Si mie o sa-mi fie dor de el.

Anonim spunea...

O sa imi fie dor de el.A fost minunat :D.
Mi-a placut ca ai postat in fiecare zi si ca nu ne-ai lasat sa asteptam .


Felicitari!!!

Anonim spunea...

superb
si s-a terminat :(
mi-a placut foarte mult... ca deobicei
sper sa mai scri in continuare...

KittygoesFoxy spunea...

Bravo. Un sfarsit superb. Sincere felicitari. La cat mai multe povesti!

Law spunea...

Intai de toate-scuze ca nu am comentat in ziua cand l-ai pus...eram pe la munte si am citit de pe telefon...
mi-a placut mult ca a fost un sfarsit fericit pentru toata lumea...
sper sa te apuci de ficul cu Bree si eu sigur il voi citi,alaturi de toate fanele tale!:)):*

andreea spunea...

super tare finalul

Lauraღ spunea...

OMG!!!! Plang de fericire :X:X ce final superb. Am iubit ficul asta inca de la primul capitol.Felicitari!

florentinaady spunea...

Un final superb,mi-a placut la nebunie

Miranda. spunea...

sfarsitul mi s-a parut grabit, dar final
intrarea in discutie a lui renesme, atat de direct, mi-a placut cel mai mult
a fost un fic frumos, care mi-a placut, in special pt regulile lui jezz

Feliciaa spunea...

Nu am cuvinte :o3 :xx "superb" e prea putin spus. Nu am plecat de la pc pana nu l-am citit pe tot si a meritat :xx Bravoo si multa inspiratie pt viitoarele ficuri >:d< ;;)

AndaAnduta spunea...

Ce frumos a fost!! Am citit tot fara sa suflu si se pare ca povestea ta nu a avut nimic de-a face cu supranaturalul ;))

Danny spunea...

e atit de frumos,scuze ca nu am pus com la capitole,dar nu aveam rabdare sa vad cu ce se sfirseste,spor la scris in continuare :*

Unknown spunea...

Hey...
Nam cuvinte...vroiam ca ficul asta sa fie mult mai lung macar vreo 5000
de capitole :))
Vroiam sa iti spun ca am citit si alte ficuri de ale tale...si sunt la fel de...Super...adica au de toate romantism,actiune si daca asi sta sa scriu toate mi-ar lua vreo cateva ore...Iti promit ca o sa iti citesc toate ficurile tale...

Te pwp si spor la scris alte povesti minunate scumpaa...

AAAA...Si am uitatsa iti spun adresa mea de mess...Este

mefistoeu@yahoo.com sau

sakuralovexoxo@yahoo.com

Cine vrea sa ma adauge sa se simta liber sau libera sa o faca ;)

PWP Bya

Melodia saptamanii