Persoane interesate

duminică, 1 iulie 2012

I`m sorry !

              

       Imi pare foarte rau ca nu am reusit sa pun capitole noi :( Faza este ca vineri nu am avut timp , fiindca am avut musafiri , iar sambata am fost la o nunta toata ziua , si am ajuns foarte tarziu acasa . Iar astazi , nici nu stiu cum a trecut ziua . Chiar imi pare sincer rau si ma voi revansa cat de curand posibil !
    Voi posta in decurs de o saptamana . Oricum , mai repede ca deobicei . Pe la o miercuri , poate ...
oricum , eu mai am saptamana asta si e VACANTA!!!!!!!!!!!!!! Mda , cam tarziu :(
 Dar veti avea parte de multe surprize vara asta . Asta va promit !
 Ok , ne auzim ! Pa!!!

Un comentariu:

LoStInDr3aMs spunea...

se mai intampla...totusi este vacanta si mai trebuie sa ne relaxam si noi;;)abia astept noile capitole:X:X:X

Melodia saptamanii