Persoane interesate

marți, 26 iunie 2012

Lupta cu tradarea

                               
                                                                ( Love this melody :d )


 In jumatatea vietii ce-am iubit ,
Un sfert am plans de dor .
Imbatata de amor ,
N-am inteles ca nu-mi erai menit .

Am alungat din constiinta
Am incetat sa mai gandesc ,
Am crezut ca te iubesc
Mai presus de propria-mi fiinta .

Dar m-ai tradat
Prea mult am indurat ,
Iar cand ai plecat ,
Inima tu mi-ai luat .

Doare , doare , atat de tare
Incat nu pot sa nu plang ,
Durerea este mult prea mare
Ca sa pot sa ma mai lupt .

Un comentariu:

LoStInDr3aMs spunea...

esti o adevarata poeta ,ca sa nu mai zic si o scriitoare desavarsita;;) stiu ca peste cativa ani o sa vad carti semnate de tine;)) si am mare incredere ca o sa reusesti!!!

Melodia saptamanii