Persoane interesate

miercuri, 11 iulie 2012

Am decis

    Deci , dupa cum voi ati votat , m-am gandit sa scriu un capitol nou la The Vampire Hunter . Insa , pentru ca am primit si multe cereri pentru one-shot , m-am gandit sa va las macar un scurt rezumat , sa va aflu parerea . Sa fiu sincera , acum am vreo 5 idei de one-shot-uri si toate sunt cu Edward si Bella :) Recunosc ca sunt o fana prea nebuna sa renunt la ele , insa daca voi imi veti cere asta , fiti siguri ca voi renunta  cu siguranta la a mai folosi aceste nume deja consacrate .
  Deci , stati pe aproape caci in seara asta voi posta rezumatul , iar maine voi pune capitolul nou :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

nuuuu..eu vreu incontinuare cu edward di bella......si este interesant rezumatull.....astept cu nerabdare the vampire hunter:D:D:d

Melodia saptamanii