Persoane interesate

vineri, 27 iulie 2012

Un nou one-shot !!!!!!!

Mda , stiu , am innebunit ! Am stat de la 17 : 00  pana cum , adica la 22: 43 , sa termin de scris noul one-shot . Deci va imaginati cat am muncit la el .
Oricum am decis sa-l pun in doua parti lungi , ca sa nu mai stati sa-i cautati bucatelele :D
mai jos va las rezumatul si vreau sa-mi spuneti ce credeti si daca mai vreti one-shot-uri sau sa ma rezum doar la continuarile ficurilor .
Kisses :X

Rezumat :

Your love is everything to me


      Faceti cunostinta cu Mia ! Indragostita de povestile cu printi chiar si la cei 18 ani ai sai . La primirea vestei ca mama ei vitrega este insarcinata , Mia fuge de acasa la mama ei ce o parasise acum 14 ani , plecand din tara . Acum , fiica ratacitoare se indrepata spre mama ei de mult pierduta , doar ca se afle ca este casatorita si ca are o fiica vitrega de 17 ani ce pare sa o iubeasca .
Intre timp , un tip pe nume Brian ce il intalnise in avion pare sa-i dea batai de cap la scoala . Iar Ema ... e putin geloasa !


V-am facut curiosi macar putin ? maine prima parte , si in functie de comm-uri , primiri si Part II !

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

suna interesant!!!!>:D<

Rina Sheez -Mara- spunea...

give me more give me more!!!!!!! dabea astept sa vad cum e:X:X

dya spunea...

Super!Imi place ideea!Abia astept sa citesc prima parte!!:*

Melodia saptamanii