Persoane interesate

miercuri, 11 iulie 2012

Noul ONE-SHOT

Asa cum v-am promis , astazi voi pune rezumatul , iar maine capitolul 11 din The Vampire Hunter .
Eu sper ca o sa va placa ideea mea la care initial ma gandisem sa o fac fic , insa m-am razgandit pentru ca  nu vreau sa mai incep inca unul decat dupa ce le termin pe acestea .
Deci , va las mai jos rezumatul :


Isabella Swan sufera de o boala mentala ( sau cel putin asta spun parintii ei ) si este internata intr-un spital de psihiatrie . Insa de curand se zvoneste ca va veni un nou doctor .
 Cred ca v-ati dat seama cu totii in mare parte despre ce va fi vorba si sper ca o sa va placa .
Apropo , ideea mi-a venit uitandu-ma la noul videoclip al lui Katy Perry , " Wide Awake "

Un comentariu:

LoStInDr3aMs spunea...

suna interesant!!!!>:D< abia astept sa citesc....doar o intrebare:va fi de dragoste one shoot-ul???cred ca mai bine te intrebam daka are happy end!!!in orice caz m-ai facut curioasa...btw...immi place melodia:x

Melodia saptamanii