Persoane interesate

miercuri, 18 aprilie 2012

Leapsa de mult uitata !

Hei all !!!
Am primit o leapsa de la Law mai de mult dar abia acum mi-am adus aminte de ea :D

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

 Niciodata nu distrug vreo carte . Iubitele mele carti ! Pretioasele lor pagini sunt mult prea delicate pentru a fi chinite in asemenea hal !
Folosesc semne de carte personalizate . Am unul facut la gradinita :D

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?

Nu am mai primit de mult timp o carte , insa ultima carte pe care am castigat-o a fost Divergent de Veronica Roth

3. Citiţi în baie?

Nu !!!

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta? 

Pai tot ce scriu eu aici , pe acesti blog , visez ca intr-o zi sa devina carti adevarate . Deci , da , m-am gadit sa scriu carti ( la plural ) De fapt chiar ma gandeam sa devin scriitoare printre timpul pe care il voi impati cu slujba mea fabuloasa , si familia mea perfecta :D

5. Care este cartea preferată? 

Imi pare rau , dar la aceasta intrebare chiar nu pot raspunde . Nu pot avea preferate , insa , daca as fi obligata , as spune ca seria "Betsy Regina vampirilor " m-a fascinat pe deplin :)

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Desigur . Doar ca nu am rabdare sa citesc totul cap coada si mai sar peste scenele plictisitoare . Spre exemplu , carte "Gazda" mi-a placut si am recitit-o si acum ma gandeam sa mai recitesc ceva carti . Deobicei acelea pe care nu le am .

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune? 

Cu siguranta nu v-ati gasit persoana potrivita . Eu si discutiile cu persoane importante = Dezastru :D

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine? 

Ohohoooo... si inca cat ! Pacat ca nu prea am cu cine . Adica i-am innebunit pe ai mei cu cartile mele si am incercat sa-i fac sa le citesca ( bineinteles ca nu mi-a iesit nimic ) . Mai discut cu cateva colege , dar niciuna nu e asa de pasionata de carti ca mine :D ( sunt prea innebunita dupa ele :P ) Si bineinteles , ca mai discut cu toti de pe diferite bloguri .

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

De cele mai multe ori , o carte care ma atrage dupa coperta , descriere , recenzii si citate . In ordinea asta :D

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească? 

 Cred ca toti sunt de acord cand spun Biblia ( chiar daca risc sa fiu acuzata de plagiat :D )

11. Care este locul preferat pentru lectură?

Daca ar fi sa o citez pe profesoara mea de romana : "Cititi in toate pozitiile ":D
Deci ... cam asa si eu . Citesc pe fotoliu , pe pat , pe jos , sprijinita de usa camerei mele , in leagan , pe bancuta :D ... in toate locurile confortabile :D

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

Deobicei linistea ma face sa lecturez mai bine . Desi nici muzica nu imi prinde rau :)

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic? 

Da ! Si unele ficuri sau povesti ma tin la PC ore intregi , desi constientizez ca nu e bine . Insa apreciez mai mult cartea cu foi din hartie .

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate? 

Citesc carti de oriunde ! Deobicei , majoriatea cartilor mi le cumpar eu , sau le castig la concursuri , insa mai si imprumut daca raman fara :D



Leapsa o poate lua oricine  o doreste !!!


  



Niciun comentariu:

Melodia saptamanii