Persoane interesate

duminică, 15 aprilie 2012

Bla , bla , bla ... e plictiseala !



Stau plictisita pe blog , cautand ceva interesant de citit . Majoritatea posturilor au titul mare si evindent " Paste fericit " , iau eu m-am plictisit de toate uralele de bine , fericire si sanatate . De altfel , asta ne spun si de pasti , si de Craciun , ba chiar si de ziua noastra !
  Sunt plictisita si nu am chef de nimik . Incerc sa scriu , dar imaginatia refuza sa ma viziteze , De altfel , de 3 zile ma chimui sa scriu ceva , dar tot ce reusesc este sa privesc o pagina goala . m-as culca , dar nu am somn . M-as apuca de citit un fic , dar niciunul nu e terminat , si cele care sunt , nu sunt atat de bune incat sa ma atraga .
   As vrea sa fac ceva . nu doar sa stau asa , plictisita , intr-un scaun si sa ma " plimb " pe blog .

Am vrut sa va fac un cadou de Iepuras , dar s-a dus si  acesta . Poate mai incolo ma revanses pentru tot .

                        Aici Stephany ! Sper ca ai primit pagina mea de jurnal :X

2 comentarii:

Law spunea...

te inteleg,draga:)
din ora-n ora dau la tablou de bord sa vad daca a postat cineva ceva nou si nimic..
asa ca ma uit la dexter,cel putin asta nu ma plictiseste:p
si eu voiam sa fac cadou un capitol nou dar pur si simplu n-am putut scrie...
daca vrei sa citesti povesti terminate,incearca pe wattpad,pot si sa-ti recomand daca vrei;;)
o seara placuta!
Aici Law,sper ca ai citit commul meu de jurnal.:))

Stephany spunea...

:)) Am citit , am citit .Si striu Wattpad dar am uitat de el . Trebuie sa mai intru si pe a

Melodia saptamanii