Persoane interesate

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Leapsa de Pasti !

Buna !
Eu nu voi incepe prin a va ura Un Paste fericit , deoarece , asta voi face de maine incolo :)
Am luat o mica leapsa de pe blogul fetelor de la Walking on letters , care au luat-o de la Ramona :D  si vreau sa o luati toti care ati citit-o . Nu accept refuz :D Sa stiti ca va controlez :D


1.Un banc cu iepurasul

De Paste, Mos Craciun cobora scarile unui bloc si se intilneste cu iepurasul care urca:
- Sa nu cumva sa faci tampenia sa intri in vorba cu baba de la etajul doi !!!


2. Eu am o traditie in familia de Paste , fiecare isi alege cate un ou si il ciocneste , iar daca nu se sparge , il pastreaza si mai da cioc cu el . Astfel , la final , ramane un singur ou invingator . E un fel de concurs . Voi ati facut asta vreodata ?

Cred ca toti romanii respecta traditia asta .Si la mine in familie practicam acest concurs :D Eu le aleg pe alea mai mici , cam am sanse mai mari sa castig :D

3.Mie nu imi plac ouale , day cioc , le sparg . si las sa le manance altcineva . Voi mancati toate ouale pe care le ciocniti ?

Cand eram mica nici mie nu-mi placea sa le mananc . Nici acum nu ma dau in vant dupa ele . E frumos doar sa ciocnesti :D

4. La noi e traditia sa-ti cumperi haine noi pe care sa le imbraci in prima zi de Pasti . Altii au adoptat traditia cu daruirea cadourilor de iepuras . Voi pe care din ele o tineti ?

Nu pot spune ca am adoptat o traditie din asta . Cateodata le facem pe amandoua , dar nu chiar in fiecare an .

5. Mergeti sa luati lumina in noaprea de Inviere ?

Obligatoriu ! Nu e Pasti daca nu ai fost la biserica de Inviere :D


6. Eu anul asta am impartit : stau in noaprea de Inviere cu prietenii si in ziua de Paste cu familia . Voi cu cine petreceti sarbatorile ?

Eu stau cu familia , deoarece cu prietenii stau mai tot timpul , insa doar la astfel de sarbatori mai apuc si eu sa petrec ceva timp in familie :D







Pasqua Easter

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii