Persoane interesate

joi, 5 aprilie 2012

Nu sunt nebuna !!! Doar ca talentul nu vrea sa ia o pauza :D

Hei , world !!!!
 Tocami am postat capitolul 16 din " Project : Returning in time " si capitolul 7 din " The Vampire hunter " pe care il puteti citi dand clik pe titlul din partea stanga sus ( e colorat ) .
Maine voi posta un nou capitol la " Cautatoarea " ( pe care-l puteti citi tot dand clik pe titlul din stanga sus )
 Dar ..... SURPRIZA !!!!!!!!!!!
   Am o mega surpriza pentru voi .
 
   Mai tineti minte cand v-am spus ca lucrez la un fic nou ? Nu m-ati crezut , dar acum e adevarat ! Ficul se numeste "Meet Edward Cullen " si va fi foarte interesant ! Dupa cum spune si titlul , nu sunt nebuna ! Dar daca inima cere ce inima vrea , ce pot sa fac ?
    Oricum , voi pune maine rezumatul si primul capitol , iar apoi ... veti mai vedea voi :D

Am uitat un lucru foarte important . Ideea ficului este a Veronicai Experimentul si , ea ... lucreaza in colaborare cu mine , cum ar veni . Ea are " marea onoare  " de a-mi citi creatiile si de a le corecta . Si cum am cam multe greseli ... s-ar putrea spune ca lucram amandoua la fel de mult la acest fic . Deci , dupa cum speram , 2 minti geniale vor fi mai bune decat una ( adik a mea :D ) si sper ca va vorm impresiona atat prin idee , cat si prin modul de a scrie , creand actiunea . Asteptam pareri si comm-uri .

    Ah ... si fiti liberi in a va exprima parerile . Fara a ma face nebuna , desigur :D Dar asta este defectul meu . nu pot refuza oferte atat de bune . Cred ca daca acum ar veni cineva si m-ar ruga sa il ajut sa traduca un fic , l-as ajuta cu ce-a mai mare placere . Pur si simplu imi place ceea ce fac si imi place sa vad cand munca mea imi este apreciata .
          Deci ... daca aveti un gram de ambitie , sa nu va fie frica sa incercati orice nebunie , chiar de nu credeti ca ve-ti reusi . Incercati , iar cand nu mai puteti puteti spune STOP ! Si sa cereti ajutor .
                  Asta a fost tot . V-am lasat !
                                       Kisses :X

6 comentarii:

dya spunea...

Esti geniala!Abia astept noul fic!:*:*

Law spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Law spunea...

super,de abia astept primul capitol:)
vezi ca ai gresit,se zice 'meet',nu 'mett' ;;)

Zdwuby spunea...

O sa ma apuc si eu sa citesc ficurile tale:-? am citit asa pe sarite ultimele capitole si par interesante:-?

Stephany spunea...

Multumesc . Si ms law . Aseara am scris postul pe la 11:30 si eram cam adormita , asa ca trebuie sa imi dati crezare ca nu am scris cine stie ce bazaconii ! :D

LoStInDr3aMs spunea...

doamne,cat talent exista in tine?sa nu mai vorbim de ambitie:)):))
abia astept sa vad ce se va intampla in noul fic;)

Melodia saptamanii