Persoane interesate

sâmbătă, 10 martie 2012

Veste noua !!!!

Hei , hei ! Dragi cititori . O  veste am sa v-aduc / Ce-o sa va invaseleasca mult ! :D Uite ca a iesit si rima .
   Deci cum spuneam ... vestea . Eu mai scriu un fic numit  Cautatoarea , si vroiam sa aruncati si voi un ochi pe acolo si sa-mi spune-ti parerea voastra .
   Am sa va las mai jos un rezumat :

Povestea este despre o fata de 17 ani pe nume Rebeca , care dupa ce ramane orfana , si este data in grija unui unchi , acesta o duce la un ospiciu pentru persoane cu dizabilitati mentale . Fiind perfect sanatoasa , Rebeca nu intelege de ce unchiul ei a adus-o acolo . Mai tarziu , isi da seama ca acel ospiciu nu era ceea ce parea , si apoi descopera si adevarata poveste despre moartea parintilor ei . In acel asa-zis ospiciu descopera multe lucruri infioratoare cum ar fi forte malefice care vor sa cucereasca lumea ,  monstri care se hranesc cu suflete umane , si multe altele , dar si prieteni , iar cand un tip infricossator pune ochii pe ea , totul se complica . Cum se va descurca Rebeca in lumea aceea stapanita de fortele raului ? Veti afla in povestea pe care v-am pregatit-o !

  V-am facut curiosi ? Atunci aflati ca ficul are 7 capitole si va asteapta sa-l cititi :D
Pentru a-l citi , intra-ti AICI  Veti gasi toate capitolele in coloana din stanga .
   The mistery of life !

    Astept pareri ! Kisses X

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii