Persoane interesate

marți, 27 martie 2012

Dya , Dya , Dya !!!!!!!!!!!!!

Obsesie iubire de criminaliHei Dya , m-am hotarat sa scriu un post , pt ca nu am putut sa te contactez in nici un fel .
   Blogul dyanei este  unul foarte special , si il iubesc . Obisnuiam sa postez comm la fiecare  postare , dar nu stiu ce s-a intamplat , ca acum nu mai merge . cel putin la mine . Nu-mi apare formularul de comentarii si nici vre-un link ( cum ar trebui ) si chestia este ca Lost in dreams , poate comenta . dar la mine nu merge . deci , draga Dya ,  eu am o scuza . Ar trebui sa faci ceva , nu stiu , dar nu cred ca e din cauza mea . Sau este ? Dar chiar nu merge sa dau comm .
Rapiti de dragoste
   Deci , astept explicatii si rezolvarea problemei . sa nu mai fii asa nervoasa ca nimeni nu mai comenteaza .
 Apropo , ca sa fac si putina pubilicitate , ficul il gasiti AICI
Magia ghetii

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

te pot lamuri eu in legatura cu intrebarea ta....din cauza culorii albe nu se mai vede unde trebuia sa scrie lasati un comentariu...
langa "Publicat de danielamistik la" un pik mai in dreapta apesi si deschide fereastra cu comentarii.
sau daca intri direct pe postare deasupra la "Linkuri de întoarcere către această postare" e butonul de comentarii...
nu stiu sa iti explic prea bine...sper ca te-a ajutat!

Stephany spunea...

Geniala , iti spun . geniala ! :))

dya spunea...

Multumesc Stephany,esti o scumpa!:*:*O sa rezolv problema cu scrisul!:):)

Melodia saptamanii