Persoane interesate

joi, 22 martie 2012

Leapsa de la Alexya si Krisz

Alexya si Krisz , de pe Walking on letters au fost foarte dragute si mi-au dat o leapsa . Desi e cam veche , abia acum mi-am amintit de ea :D

1) Daca vi s-ar propune sa vi se scrie biografia , cariu scriitor i-ati inmana sarcina aceasta ?
 Hmm ... nu e prea greu . Idolului meu , Stephanie Meyer .

2)Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui aceasta sarcina ?
Nu e evident ? Pe langa faptul ca e o scriitoare grozava , a facut o multime de bani . Deci , cartea mea se ba vinde in milioane de exemplare :D

3)Este sfarsitul lumii . Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra "o urma" a umanitatii ?
Sincer nu am nici o idee . Tot ce-mi place sa citesc este doar Sf si Fantasy . Astea nu se pot numi " ume ale umanitatii " , nu ?

4)Cum arata pentru dumeavoastra pauza ideala pentru a citi o carte ?
Hmm ... mie cel mai mult imi place sa citesc atunci cand ploua si se ia curentul . Asta consider eu o adevarata pauza  de la " civilizatie " , si in plus , din cauza ca nu am ce face , cititul devine tot mai atragator .

5) Daca ati sterge un personaj de roman , care ar fi acesta ?
Sincer , ( oricum cred ca toata lumea a raspuns asa ) nu cred ca as " sterge " vreun personaj , fie el si negativ . Pentru ca fiecare are rolul lui , si daca nu ar fi el , toata cartea ar fi foarte plicticitoare .

6) Care ar fi motivele pt care ati scoate acest personaj ?
     ________

7)Cati kilometri ati merge pt a gasi o carte ?
 4 kilometri ( pana la librarie ) sau 4 jumatate ( pana la biblioteca municipala ) :D

8 )Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut , ce scriitor ati vrea sa intalniti ?
   Probabil ca pe Eminecu .

9)Care ar fi primele cuvinte pe care i le-ati adresa ? ( In afara de " Buna ziua )
  Ca il respect petru tot ceea ce face , si sa nu-si faca griji , caci numele lui va dainui pe buzele tuturor romanilor pentru multe sute de ani .

10 ) Descrieti biblioteca visurilor voastre .
Cel mai probabil ceva de genul :


Si leapsa merge mai departe la .... Dya , Maddie , LoStInDr3aMs , AndreeA , Marah ,fantasy , Nyx , JustLaugh , Laura , Ramona Alexys ,Smell of blood ,Adina Ene , paula ( Paula Popescu , sa nu-mi mai scoti ochii ca nu-ti dau nici o leapsa :D ) si tuturor celor care ma urmaresc sau care nu ma urmaresc dar au citit aceasta leapsa .
   Scuze pt cei carora le-am dat leapsa daca nu aveti blog , sau daca v-am pocit cumva numele .
                                        Smile :)

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii