Persoane interesate

sâmbătă, 17 martie 2012

Parodii !!!!!!

Dupa cum spune si titlul , am o noua rubrica numita " PARODII " simplu , nu ?
Parodiila de astazi sunt cu .... bineinteles filmele twilight . Doamne cat de comice pot fi .
  Va las mai jos videoclipurile , si astept pareri , si de ce nu ... propuneri !




 Ce-i drept , primul film nu e chiar cine stie , ce , dar restul va garantez ca va vor face sa radeti . Dati-le o sansa , si va rooog nu judecati de la inceput !









 Oamenii sunt de-a dreptul geniali ! Am raz de era sa cad de pe scaun :D
Combina melodiile cu anumite situatii si sunt super amuzanti !
          Astept pareri , iar daca va place rubrica , voi mai posta , cand voi mai gasi alte chestii .
  Ah ! Si astept propuneri de la voi !

2 comentarii:

dya spunea...

Super amuzante!:):)Stiam de primele trei,dar ultimul e foarte amuzant,mai ales Jacob!:)):)):))

Law spunea...

le-am mai vazut si alta data dar mi-a facut bine sa le revad:)
tipii astia au voce,nu gluma:X
si edward,acolo la luna noua,are un piept muuuult mai frumos ca robert p.
imi place rubrica,deci astept cat mai repede alte clipuri!:)

Melodia saptamanii