Persoane interesate

miercuri, 21 decembrie 2011

Leapsa de Craciun !

Buna , dragii mei cititori !
  Deci , dupa cum spune si titlul , astzi am primit si eu prima mea leapsa !!!!
Dragele mele Alexya si Krisz de pe Walking-on-letters  mi-a dat acesta leapsa , si cu ocazia asta , tin sa le multumesc foarte mult pt tot ceea ce fac .

  Deci ...... sa inceapa leapsa !

1.            Un banc despre (Moş) Crăciun
Chiar inainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor si Mos Craciun se aflau in liftul unui hotel foarte select. Inainte ca usa sa se deschida observa o bancnota de o suta de mii care zace pe jos. Care dintre cei trei credeti o ridica?? Mos Craciun, desigur, ceilalti doi nici nu exista!

2. Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?
Pai , cand vine vorba de dorinte , cu totii gasim cate ceva . Eu as vrea sa am sanatate , sa fiu iubita de toti si sa ma ajute Dumnezeu sa ii am mereu aproape pe cei dragi .

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti ?
Pai ... ca si cadou material , imi doresc multe carti , iar ca si cadou spiritual , imi doresc ca mama sa fie casa in seara de Craciun .

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?
Doar sa-mi fie aproape si sa ma iubeasca atunci cand eu nu voi mai fi in stare sa o fac .

5.Mai crezi în Moş Crăciun ?
Aceeasi intrebare la care evit sa raspund in fiecare an . :) Cred in magia adusa de aceasta sarbatoare .

6. Ai făcut vreodată îngeri de zăpadă ?
Normal ! :D Asta practic era cea mai buna metoda de a ma bucura de zapada . Pe langa oamenii de zapada si datul cu sania si pe chetus :D
7.Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine ?
Sa va spun drept , acasa ! Nu am plecat niciodata de acasa in seara de Craciun . E ca o traditie de familie :)

8.La ce vârsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
Nu-mi mai aduc aminte . Insa cred ca eram foarte micuta , deoarece nu-mi amintesc sa fi crezut in Mosul . Stiu doar ca in fiecare an imi " descopeream " cadourile inainte de a mi le aduce Mosul :)

9. Împodobeşti tu bradul? 
Categoric ! Si asta face parte din traditie . Cand eram mai mica , il faceam impreuna cu sora mea . Si asta doar in Ajun , niciodata mai devreme :)
10.În sufletul tău,  mai există spiritul sărbătorilor ?
Da ! Si cred ca mereu va exista , chiar daca nu vom mai avea brad , sau nu ne vom mai aduna in aceasta zi speciala .
 

11.De Crăciun îţi place să dai sau să primeşti ?
Sincer.... ambele . Iubesc sa primesc cadouri , insa ador sa vad cat de fericiti sunt cei carora le daruiec eu .
Deci ....in concluzie , asta este leapsa pe care am primit-o , si vreau sa o daruiesc tuturor celor care au citit aceasta postare , prietenileor mei din blogosfera , dar si celor care au intrat abia acum pe blogul meu , posibil din greseala !
          Va doresc Sarbatori Fericite !
See you next time ! Kises !

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii