Persoane interesate

joi, 1 decembrie 2011

Esti mandru ca esti roman ?

1 Decembrie !                                               
Ce insemnatate mai are aceasta zi pt noi ?
Adica , mai are rost sa sarbatorim aceasta zi , daca nu avem respect pt ea ? Daca nu o mai iubim ? ( asta daca am iubit-o vreodata ) .
  Eu una nu mai stiu ce inseamna Romania . E tara in care m-am nascut , am copilarit , si ...poate ca voi imbatrani .
     Imi iubesc tara ! Cu bune si rele , cu greutati si bucurii , asta e tara noastra .
Dar un lucru stiu sigur ! Daca vom contribui cu totii , sunt sigura ca putem schimba tara noastra . O putem schimba in bine .
  Si aici intervii TU . Si incepi sa-mi spui ca nu am dreptate . Ca nu vad nimic din mizeriile tarii noaste . Ca nu vad cersetorii , ca nu-i vad pe cei saraci si ca nu vad REALITATEA . Pt ca asta e cruda realitate !

     Dar te contrazic . Stiu multe . Poate mai multe ca tine . Stiu toate prostiile care se petrec in tara noastra . Stiu si chestii pe care pate nu le stie nimeni . Chestii care se petrec departe de vietile " perfecte " ale cetatenilor .
Stiu greutatile oamenilor normali si mentalitetea romanului .
Dar sa-ti spun ceva . Poate ca Romania e saraca , si e plina de oameni ...mai putin decenti , care stiu ce inseamna greutatile vietii , si ce inseamna  sa nu aiba cu ce sa-si hraneasca copii . Dar un lucru stiu  romanii sa-l faca cel mai bine cand dau de greu : Sa faca haz de necaz .
    Cu asta ne-am nascut , cu asta , am crescut , asta ne tine in viata .

As mai avea multe lucruri de spus pe aceasta tema , insa mi-e teama ca deja v-am plictisit . Deci , pana data viitoare : LA MULTI ANI ROMANE !



Niciun comentariu:

Melodia saptamanii