Persoane interesate

miercuri, 21 decembrie 2011

Raspunsuri < editie speciala >

Buna ! :)
  As vrea ca in acest post , sa va spun ceva foarte important legat de ficul  " Povestirile unei Tinere " , care , de altfel este si terminat .
   Din cand in cand , mai primesc cateva mail-uri in care diverite persoane , ajung si pe blogul meu , si incep sa-mi citeasca ficul , ceea ce intotdeauna a fost o MARE BUCURIE pt mine . Sa stiti ca pt un scriitor e foarte important sa primeasca comentarii . Asta il incurajeaza , si il ajuta sa se perfectioneze .
    Dar sa revenim la chestia cu ficul meu . Astazi , cand mi-am verificat mailul , am avut marea surpriza , ca Twilight purple  sa-mi lasa cateva comentarii , pt care ii multumesc foarte mult . Ea este una dintre scriitoarele mele preferate , si pur si simplu ador tot ce iese de sub degetelele ei :) (cand scrie pe blog , desigur )

       Ceea ca mi-a adus aminte de multe comentarii pe care am inceput sa le primesc la acel fic .
Va rog sa ma credeti ca STIU cat de imperfect si de banal e ficul . Am capitole prea scurte , poate si cateva greseli de exprimare sau ortografie ( nah , oricui ii mai scapa ) insa chiar si asa , eu nu-l voi corecta . Pt ca el este prima mea creatie si vrea sa tin un fel de evidenta proprie de la ce am plecat , si la ce am ajuns . Sa imi dau seama daca am evoluat , cum , si cat de mult .
        Insa , avand in vedere ca a fost primul meu , fic , doar nu va asteptati sa-mi iasa totul bun inca de la inceput .
   Totusi , daca nu va place , ati putea macar sa incercati sa-mi cititi celelalte ficuri , care , dupa parerea mea , incep sa devina din ce in ce mai reusite !

          Asa ca , in concluzie , as vrea sa " aud ", nu numai critici sau laude , ci sa-mi spuneti adevarul , si sa ma faceti sa realizez daca sunt pe drumul cel bun , daca am evoluat de atunci  si pana acum .
           Astept parerile vostre , insa nu oblig pe nimeni sa faca pe consilierul sau pe criticul literar cu mine . Niste sfaturi prietenesti ar fi de ajuns :)

( P.S.  Twilight purple , stii ca sunt unul dintre fanii tai . Te roooooog sa mai postezi un capitol nou cat mai curand . Mor de nerabdare ! :D )

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii