Persoane interesate

vineri, 9 decembrie 2011

Buna tuturor !

Hei !
 Ce mai faceti ? Sper ca bine , pt ca mai este un pic , si incepe Vacanta !!!
Eu una abia astept . Craciunul , multe cadouri , bunatati pe masa , si emisiuni si filme de Craciun ! Si in plus ... 3 saptamani fara Scoala !!!!!!!!!!                       


  De fapt , postul acesta nu era destinat pt a va impartasi despre ce abia astept , ci ca sa va spun , ca , acum , la profilul meu , aveti si adresa mea de E-mail .
   Poate veti dori sa vorbim, sau sa ma intrebati ceva , sau ... mai stiu eu ce , asa ca am pus-o acolo , sa o vada toata lumea :D

  Dar ,... daca totusi va este prea lene sa mai cautati la profilul meu , va scriu aici : alyna712@yahoo.com
                  

Un comentariu:

andreea spunea...

mersi

Melodia saptamanii