Persoane interesate

vineri, 11 noiembrie 2011

Zombi song !!!

Hei lume !
  Sa va spun o chestie tare ! Pe cand umblam pe blogul Bibliophile Mystery  am vazut o chestie superba !!!
   O noua revelatie in materie de supranatural !
Acum nu mai sunt Vampirii la putere , ci ....Zombii !
        Ati citit bine ! Asa ca , dupa ce m-am indragostit de aceasta melodie , m-am decis sa o impartasesc cu voi :



               If I were a zombie ,
    I `d never eat youre brain !
              I `d just want your heart ,
yeah ,  I`d want your heart   
              Just  want your heart    !
yeah , oh

__________________________________________________


Super amuzant , nu ?
   Sper ca va placut ! Mie una mi-a placut la nebunie , si m-a facut sa mor de ras :D
       Daca v-a placut , lasati-mi un comment ! :)

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii