Persoane interesate

luni, 7 noiembrie 2011

Raspunsuri fara suparare !( despre noul fic )

Hei !
Deci , am primit cateva commenturi si toate au fost super diferite !
Unii ii vreti pe Edward si Bella impreuna , altii vreti Sa fac un fic Jurnalele Vampirilor , altii vreti alta poveste , si altii , pur si simplu vreti ca eu sa scriu ceva ( de preferat cu vampiri ) .
     Asa ca m-am gandit bine , si uitati la ce m-am gandit :


Ficul meu va fi cu totul diferit de tot ce ati mai citit ( sper :D ) . Am sa includ personaje atat din Twilight , cat si din Jurnalele Vampirilor , dar si altele noi , si desigur ca vor fi cu si despre vampiri . Sau poate ca voi aduce si altfel de supra . :)
    In acest fel , cred ca ii voi multumi pe toti . Acum , tot ce am de facut este sa ma gandesc la poveste . As avea cateva idei , dar v-as fi recunoscatoare daca mi-ati usura munca , lasandu-mi parerile si ideile voastre  .


Pwpici ! Stephany !!!


    


Ce spune-ti ? Asa veti fi cu totii multumiti , nu-i asa ?
Astept comm !!! :D

4 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

Biata de tine...:)) toti trag(em) de tine incolo si incoace:D Eu, una, as fi multumita cu ideea ta, mi se pare originala

Stephany spunea...

Ms mult ! Ideea ca ideea , Dar sa vad acum cum va fi povestea :D Pt ca sincer nu am habar cum sa o fac . Dar ma prind eu pe parcurs ! Cel putin asa sper :D

Povesti , am multe ( care imi trec prin cap ) dar partea cu fiintele supra ...Aici ma cam incurca putin !

Dar o scot eu la capat si pe asta !

♥ Little M. spunea...

Imi place ideea.
Ne-ai multumit pe toti.
Ideei ptr. fic nu prea am
Dar sigur o sa gasesti o solutie.

andreea spunea...

imi place ideea este bn ca intr-un fel ne-ai multumit pe toti

Melodia saptamanii