Persoane interesate

duminică, 20 noiembrie 2011

Fara ficuri ....deocamdata !

Hei !
Dragi cititori , astazi fac o alta postare in care imi cer scuze pt amanarile mele .
  Deci , trebuia sa va anunt faptul ca nu ma mai apuc de ficul promis .
    Imi pare rau , dar am amanat inceperea lui , pana dupa teze . Deci , voi incepe sa scriu , dupa ce se va termina semestrul 1 de scoala .
   Insa , atunci ma voi revansa , si voi incerca sa postez des , la 2 zile cel mult .

               Deci ....inca o data vreau sa-mi cer scuze ca v-am tinut pe jar , si am tot promis , si v-am facut iluzii degeaba :(
   dar , bineinteles voi continua cu celalalt fic al meu O viata dificila , pe care , daca inca nu ati inceput sa-l cititi , va invit sa o faceti . Ficul are deja 18 capitole , si il puteti citi AICI .

   Sper sa ma iertati :(
                    Pwpici ! Stephany :-*

3 comentarii:

andreea spunea...

pacat
dar stiu cum e cu scoala
tu ce clasa esti?

Stephany spunea...

Sunt aXa . Si iti dai seama ce e pe la mine la scoala . Mai ales ca acum e perioada tezelor !

andreea spunea...

eu a ix-a

Melodia saptamanii