Persoane interesate

duminică, 6 noiembrie 2011

Anunt despre fic !



Hei ! Dragi cititori !
Dupa cum stiti , am cam lipsit in ultimul timp si imi pare chiar foarte rau . Era vorba ca incep un fic nou despre viata lui Bree Tarnner , dar adevarul este ca nu cred ca-l voi mai incepe . Stiti ca am lansat fel de fel de sondaje prin care va intrebam daca sa incep sa-l scriu , si marea majoritate m-au incurajat . Insa au fost multi care nu au fost de acord cu mine .Deci , nu le place aceasta idee . Chestia este , ca nu mi-ati spus nici de ce nu va place ideea mea de fic si nici ce altceva ati vrea sa scriu .
   Sunt o persoana foarte intelegatoare , dar chiar as vrea sa stiu ce ati vrea sa scriu . Vreti o poveste diferita , fara personaje din Twilight , sau doriti inca o poveste cu Edward si Bella ?
   Parerea vostra conteaza foarte mult pt mine , si de aceea , convoc toate persoanele care imi citesc blogul , sa ma ajute in aceasta problema si sa imi lase un comentariu la aceasta postare , sau sa-mi trimita un mail pe alyna712@yahoo.com   . Nu uitati , ca doar parerea voastra conteaza si eu voi tine cont de fiecare parere !


               XOXO Stephany


                                    

4 comentarii:

andreea spunea...

eu vreau fic cu edward si bella

♥ Little M. spunea...

Mie mi-ar place daca ai face un fic cu alte personaje .. sa nu fie legat de Edward si Bella.Si daca vrei sa scri despre TVD .. eu as fii foarte bucuroasa. Ar fi super daca ai scrie despre The vampire diares sau alte personaje

KittygoesFoxy spunea...

Mie imi plac povestile tale, asa ca orice ai scrie, eu voi citi:D.
Parerea mea e ca daca vei mai scrie un fic Twilight, sa pastrezi si vampirismul.
Oricum, mie mi se pare buna iseea sa fie cu ai nostri iubiti Eddy si Bella

Anonim spunea...

edward si bella logic

Melodia saptamanii