Persoane interesate

duminică, 24 iunie 2012

Continuari !!! - Surprize !!!


   Deci  , la propunearea voastra , cu doua voturi pentru The vampire hunter , am postat capitolul 10 : AICI
Dar fiindca nu imi doresc sa-mi dezamagesc cititorii , la cererea lui  Lost in dreams , i-am facut o surpriza , si am postat si capitolul 20 din Project : Returning in time , acesta fiind si ultimul capitol ( mai am epilogul ) : AICI

 Si ... ca o ultima noutate , in caz ca nu a-ti citit , sau nu a-ti vazut pana acum ca am postat one-shot-ul : Hate to love tou , il aveti : AICI

Ok , asta e tot , voi reveni pe la sfarsitul saptamanii cu noutati ( sper )

Un comentariu:

experimentul2011 spunea...

Steph lucrez la capitol, incerc pina vineri sa-ti trimit ceva. Sorry, am ramas in urma si cu istoria mea. Asa ca fetelor aruncati cu rosii in mine. Eu sunt vinovata ca nu apare nimic la Meet Edward Cullen.

Melodia saptamanii