Persoane interesate

sâmbătă, 26 mai 2012

Nu stiu , nu promit !

      
            Hei dragilor . Asa cum stiti saptamana trecuta nu am mai reusit sa postez capitole noi din The vampire hunter si Cautatoarea , si nu stiu sigur daca voi posta si la celelalte ficuri . Chestia este ca , dupa cum toti stiti e perioada tezelor , si sunt foarte stresata , deci nu prea am timp sau imaginatie .
   Voi recupera pana la urma ( sper eu ) si imi doresc sa nu fi pierdut vreun cititor . Chiar imi pare rau , si sper ca ma veti intelege .
   
    Poate totusi reusesc sa mai pun un capitol nou la The vampire hunter in seara asta , insa nu promit .
Astept totusi ceva pareri de la voi daca mai sunteti pe aici .


Un comentariu:

Law spunea...

toata lumea a avut teze,drraga,si eu te inteleg;;)
stiu cat de greu e sa tii pasul cu scrisul...
bafta la invatat,daca mai ai:)

Melodia saptamanii