Persoane interesate

luni, 29 august 2011

Rezultate !!!

      Mda . Dupa cum puteti vedea si voi , am primit 10 voturi pentru si 2 voturi contra .
Deci 83% dintre voi , vor ca eu sa incep un nou fic . Chestie despre care nu stiu ce sa spun . 

  Adica ,vreau sa incep cu adevarat un nou fic , dar nu stiu daca mai am timp . Adica acum incepe si scoala , si ... Stiti si voi cum e cu testele initiale si altele .... , deci m-am gandit sa mai aman putin ficul . (Plus ca mai am inca 2 la care lucrez )       

Adica pana ma acomodez cu orarul si cu tot .Iar dupa aceea sa pot sa-mi fac un anumit ritm in care sa postez.
      De exemplu :Vinerea , si Sambata .

     Stiu ca v-am dat sperante , dar va rog sa nu va suparati pe mine . Dar totul va deveni mult prea complicat pentru mine .

      Dar , voi mai posta pe blog . Asta e sigur . Voi posta poezii , one-shot-uri , sau chestii interesante si haioase . Asa ca ramaneti cu mine !                          

         Si inca o data va implor sa ma iertati !!!

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii