Persoane interesate

vineri, 26 august 2011

Anunt important !!!

Hei !
 Dupa cum stiti , am terminat primul meu fic . Ce bucurie :)
Am primit de la voi multe comentarii in care ma intrebati daca voi mai face un fic twilight .
Chestia este ca eu mai am 2 ficuri la care lucrez , si as vrea sa le termin si pe acelea . Dar , dupa ce am stat un pic si m-am gandit mai bine , mi-a venit o idee de fic ( twilight )
   Povestea ar fi despre viata lui Bree Tanner , inainte si dupa ce devine vampir .       Stiu ca Stephenie Meyer deja a publicat o carte despre asta , dar ficul meu va avea un alt sfarsit . Cu alte cuvinte , o voi lasa sa traiasca dupa vizita Volturilor . Am mai citit un fic despre asta , insa al meu va fi diferit .
      Acum partea rea . Cand voi incepe sa postez , nu voi mai posta atat de des . Cel mai probabil , voi posta la 3-4 zile .
        Acum , tot ce aveti voi de facut , este sa-mi lasati un comentariu , sau sa votati in chenarul din dreapta sus , daca vreti sa incep sa scriu acest fan fic . Daca voi primi destule voturi si comnentarii ma voi apuca de scris . Daca nu , imi voi termina cele 2 ficuri si nu voi mai posta nimic .

    Decizia e a voastra !


Acum , daca sunteti curiosi , V-as ruga sa aruncati un ochi si la celelalte 2 ficuri la care lucrez .
O viata dificila : AICI
Scary Story : AICI

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ficurile scrise de tine sunt uimitoare si sunt sigura ca daca o sa mai incepi unul o sa fie extraordinar :D

Mie imi place mult "O viata dificila " si sper sa-l continui.Am vazut ca ai postat capitolul 10 si l-am citit imediat :))

KittygoesFoxy spunea...

chira imi deschisesem o fereastra la scary story sa citec continuarea:) eu zic da, ar trebui sa mai scrii ficuri.:* pupici!

Melodia saptamanii