Persoane interesate

marți, 4 octombrie 2011

A venit SCOALA !!!!!!!!

Hei cititori !        
  A venit si scoala !!!!
  Stiu ! Nici mie nu imi convine asta ! :(
Acum ,.........daca mai tineti minte , v-am promis ca dupa ce va incepe scoala si ma voi mai obisnui cu orarul si temele , ma voi apuca de un nou fan-fic-twilight .
        Deci , cred ca a venit vremea sa ma gandesc serios daca ma voi mai apuca de el .!!!!
 Asa ca ......am nevoie de ajutorul vostru ! Sa ma ajutati sa ma hotarasc !
    Vreti sa incep un nou fan-fic ? Daca raspunsul este da ,  atunci v-as ruga sa-mi lasati un comentariu , sau sa votati in chenarul din dreapta sus ! ;)
 

 

3 comentarii:

♥MIM spunea...

Da!! Eu vreau!

Law spunea...

eu nu am citit cartea lui stephenie cu bree si de asta mi-ar placea sa scrii tu de ea;;):D
Deci da!!:))

Anonim spunea...

eu nu am citit cartea dar pare nteresant
eu yic sa incepi
spor la scris
kisses

Melodia saptamanii